vineri, 17 februarie 2012

Review produse Yves Rocher

     

Noua mea obsesie: YVES ROCHER! De ce? pentru ca impreuna cu produse le comandate au o groaza de cadouri practice si dragute! Cum primesti cadourile? pai foarte simplu, nu trebuie decat sa comanzi produse de o anumita suma (nu foarte mare :D) si primesti in colet produsul/produsele cadou(in general sunt gentute sau borsete).
     Sa va arat unele din cadourile pe care le-am primit eu:







     Glossul de buze este superb, are o textura hidratanta si are reflexe sclipitoare, in plus, in magazin este foarte scump dupa standardele mele (gen 45 lei). Daca nu ar fi fost oferit cadou probabil nu mi l-as fi cumparat...
     In schimb gentutele chiar merita sa faci comanda pentru a le primi cadou ;) Parfumul, de asemenea miroase foarte bine, este fresh si acesta rezista un pic mai mult decat cel de liliac...

      Si urmatorul cadou pe care vreau sa-l am in colectie este aceasta minunata geanta de umar:



Abia astept sa o primesc, mi se pare minunata culoarea si cred ca o sa-mi fie de mare folos in deplasari :>

     Despre produsele comandate nu prea am multe de spus...
     Cele mai bune mi se par gelurile de dus: miros foarte bine, in special cel cu aroma de cafea si ciocolata! E preferatul meu...Parfumurile nu prea mi-au placut pentru ca nu-si pastreaza mirosul pentru mult timp, iar demachiantul de fata si tonicul, 2in1, il folosesc doar pentru fata, ustura daca il folosesc si la ochi....

    Cam atat despre Yves Rocher....Pupici :*



2 comentarii:

  1. Si eu am facut o obsesie pentru Yves Rocher ♥ au produse foarte bune, oferte multe si avantajoase ;) Mie imi plac mult parfumurile, gelurile de dus si demachiantele ♥
    Ai primit geanta verde? Nu pui o poza cu ea? Chiar sunt curioasa cum este ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu am facut comanda cu gentuta verde, luna ce vine poate...am facut alte comenzi la niste farduri de la Coastal Scents, maine le primesc si o sa fac o postare cu ele ;;)

      Ștergere

special comments