vineri, 11 februarie 2011

Browny

Astazi m-am jucat iar cu trusa mea de farduri :D Si uite ce-a iesit:


Nu stiam exact cum de face duble tail, dar zic eu ca mi-a reusit! Imi place foarte mult aceasta dubla codita, da un aspect interesant ochiului si il scoate in evidenta. Cred ca iesea mai bine daca foloseam un eye-liner, dar inca nu m-am obisnuit sa-l manevrez astfel incat sa-mi iasa ceva perfect. Cu creionul am mai multa indemanare :D
Aplicate si niste gene false cred ca ar da un efect si mai impresionant, dar eu am ales ceva mai estompat , pt a fi purtat atat ziua , cat si seara foarte bine.
Cam atat pt azi, ca am de invatat si timpul nu-mi mai permite. O sa revin in vacanta cu alte machiaje, sper eu de folos. Pupici:*:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

special comments