miercuri, 23 februarie 2011

Review 5 Shimmer metallic eyeshadow palette

Astazi m-am gandit sa fac un review pentru un fard pe care l-am achizitionat de curand. L-am comandat de pe eBay si a costat in jur de 4 lire. Ieri a sosit prin posta si sunt foarte incantata de el! Am vrut niste culori pentru un machiaj de seara, mai stralucitor. Nu ma asteptam sa fie asa dragute culorile si nici textura. Sunt cremoase si se intind foarte bine pe pleoapa. Cand o sa am timp o sa fac un make-up cu aceasta paleta. Si acum poze :P :
Le-am testat putin si pe piele, ca idee cam cum se vad. E in ordine inversa fata de cum sunt ele asezate in cutia de fard:
Cam asta e tot, inca mai astept sa soseasca setul de farduri 88 :D Saptamana asta sper sa le am!
Pupici:*:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

special comments