marți, 12 iunie 2012

Carti make-up



O alta zi in care pot sa lenevesc acasa pe net :D
Tot caut pe forum si pe blog carti despre make-up si am gasit multe articole despre acest subiect. Din ce am rezumat eu, prima achizitie pe care ar trebui sa o fac este carte lui Bobbi Brown despre make-up:














Am gasit, in cele din urma, dupa multe cautari, aceasta carte in format .pdf, care contine foarte multe informatii utile. La inceput sunt prezentate date generale despre forme, culoare, lumina, corpul uman, apoi sunt prezentate tehnici de aplicare si utilizare corecta a fondurilor de ten, corectoarelor...
Sunt foarte multe notiuni de baza, si am trecut foarte repede peste ele...poate cand o sa am timp o sa le citesc pe toate :D
Te invata cum sa realizezi diferite tipuri de make-up: natural, glamour; cum sa alegi si aplici corect gene false si multe alte sfaturi utile in machiaj!





 
A 1950'S MAKEUP LOOK

A 1960'S MAKEUP LOOK

A 1970'S MAKEUP LOOK

A 1980'S MAKEUP LOOK


Este pentru prima oara cand citesc si aflu despre secretele efectelor de "rana" (wound)! Este foarte interesant si necesita multe etape acest make-up, dar rezultatul este spectaculos:



2 comentarii:

  1. Buna,
    Am vazut postarea ta si mi sa parut intersanta:) ai putea sa imi zici si mie unde ai gasit cartea in format pdf? ca eu tt o caut si nu reusesc sa o gasesc.
    Ai putea sa imi trimiti si mie aceast carte?
    ma poti gasi pe florynailsblog@gmail.com
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna, ti-am trimis pe mail cartea...nu mai stiu pe unde am gasit-o, as fi vrut sa o gasesc si pe cea de la Bobbi Brown, dar nu e...daca mai ai astfel de carti m-ar interesa si pe mine!
      Lectura placuta :P

      Ștergere

special comments