vineri, 8 iunie 2012

Noi gentute si cadouri de la Yves Rocher

    

Am primit saptamana trecuta inca un pachet mare (de fapt 3 mai mici) cu produse de la Yves Rocher! N-as prea vrea sa le fac atata reclama, dar am fost multumita de ceea ce am descoperit cand am desfacut cutiutele.

Ultimele gentute primite de la ei nu m-au incantat deosebit, sunt confectionate dintr-un material nu foarte rezistent si neplacut la atingere! Insa, noile gentute, pe langa faptul ca sunt colorate si dragute, au depasit asteptarile... din poza nu prea iti dai seama de material, de aceea m-am gandit ca sunt la fel cu cele crem (pe care le-am prezentat intr-o postare anterioara).

 


Materialul este identic cu cel de la borseta roz, adica de buna calitate, mai gros si finut, placut la atingere!





Gentulele colorate:
Sunt foarte incapatoare, practice si sunt perfecte pentru sezonul cald!


Pentru o comanda de 29ron am primit aceste gentute si un rimel, de care am fost la fel de multumita, alungeste si separa foarte frumos genele...


Al doilea pachet a avut, normal, tot niste gentute, de data aceasta cele cu buline, de fapt o minigeanta de voiaj si un portmoneu. Nu prea am mare lucru ce sa spun despre ele, in afara de faptul ca geanta este destul de mare, deci nu merge de purtat pe strada ca geanta de mana, si sunt confectionate din material bun, tot mai gros si rezistent ca cele colorate.



Si sa nu uit, am ramas datoare cu un review despre geanta verzuie, tot de la Yves Rocher, aceasta fiind in cel de-al treilea pachet. Ei bine, este draguta, incapatoare, dar materialul lasa de dorit (la fel ca la gentutele crem). Culoarea este un verde crud, viu, este foarte util compartimentul de la baza ei, fiind separat de restul spatiului poti ingramadi 1-2 perechi de slapi sau orice altceva va mai da prin cap.
Are si toarta de purtat pe umar, si tortite de luat in mana...
Cam atat despre gentute si cadouri, si acum poze:


Sper ca sunt de ajutor informatiile, mie una mi-ar fi fost de mare ajutor daca gaseam inainte ceva scris despre gentute, pentru ca renuntam cu usurinta la gentile crem, roz si verzuie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

special comments