miercuri, 13 iunie 2012

Machiaje Pro




Alta zi de leneveala...si calduraaaa.....
Am gasit cateva poze profesionale cu machiaje profesionale...totul e profesionist, de la modul in care sunt facute pozele, lumini, culori, make-up, totul! Imi place foarte mult site-ul pe care l-am gasit azi:
http://nireyna.livejournal.com/ In mare site-ul contine multe machiaje de scena, pentru shooting, dar sunt si unele mai deosebite care se pot purta la ocazii speciale, de seara. Asa ca am extras cateva poze care mi-au placut foarte mult si pe care as vrea sa incerc sa le copiez sa vad ce-mi iese :D


 













Pe site sunt mult mai multe poze, chiar si filmulete cu tutorialul machiajelor.
Dintre machiajele foarte deosebite, mi-au placut acestea:



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

special comments